Vetenskaplig

Julia klagar på att jag inte uppdaterar min blogg så jag gör väl det nu då. NolleP Var helt fantastiskt underbart. :P Har dock knappt varit hemma sen efter nollep. Har väl halft bosatt mig på bäckis inte varit hemma sen i fredags. Har precis fått hamburgare utav Danne fett gott :P Ska väl traska hem om ett tag ska dricka kaffe och kolla på film först. På fredag åker jag hem, ska hämta mina saker från Dan och plocka med mig Tirisen upp igen . Har saknat henne. =) Menmen.  Danne står just nu och diskar en stekpanna och jag tror att det är ngt vetenskapligt över det hela för han ser väldigt koncentrerad ut :P

Men nej Kaffe och film var det!

TTYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0