Myseri på hög nivå

Sitter hemma hos mig med Danne, har precis kollat på Idol. Whiskey kvällen igår var bara grym helt enkelt inget snack om saken . trevligt folk och poker kan det bli bättre? Idag är lägenheten inrökt och luktar whiskey men vi har städat bort det mesta. =) Imorgon åker man hem till södertälje. Ska bli både skönt och lite tråkigt. Kommer ju sakna min Dopaminmissbrukare ;) Blir ju lite ensamt att sova själv två nätter när man är van att vara två :p Imorse gick jag runt på skolan en halvtimme och försökte hitta vart vi var jag gav upp och gick hem och städade ist.. Så har jag lagat mat till mig och Danne. Blev rätt gott =) Men nu blire film och lite farmville ;)

TTYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0