World of nerdcraft!

Hur du vet att du nördar för mycket.

Jag har kommit fram till lite små roliga saker som nu mera är en helt vanlig del utav mitt och Sarahs liv :P

När jag "surfar" runt på olika sidor håller jag fingrarna på w a s d för att det är dom knapparna man går med i wow

Jag börjar mer än ofta drömma om spelet >.<

Sarah berättar för mig att hon ska städa.

SA - Sandra jag måste städa
SÖ - Jaha okej
SA - Jag skule typ behöva en liten städdvärg som gjorde allt åt mig!

senare

SA - Jag behöver en Städdvärg!
Karin - Haha du har spelat för mycket wow
SA - Nej då skulle jag säga Gnome, men nu när du säger det så skulle ju det funka det med.

hahaha

Så har jag tydligen börjat skriva afk ist för brb eller kommer snart vilket jag skriver i vanliga fall hah mupp jag är

Här är mina gubbar jag spelar mest på btw..



Tiandra och minionen Barkresh



Tyckte det vart lite tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0