Helgen.

Ja hur var den där helgen egentligen.. :/ Ja i fredags satt jag och sarah och kollade film, spelade kort och snackade en massa strunt precis som vanligt and I love it. Men på lördagen så var det hemvändarfest.. Var väl helt okej kan bero på att jag var nykter och alla andra jätte fulla om jag tyckte det var jobbigt men vad vet jag. :P  Jag blir lite trött när man inte kan gå fram till baren utan att två killar stoppar en för att de tycker att det är okej att taffsa på en. Stoffes förklaring på detta fenomen var glasklar. Du tycks ta fram den känslan hos killar jag kan inte förklara men du gör det. Btw tycker du att jag är snygg i skägg jag hörde att du gillar killar med skägg. Hahahaha suck ja så var den kvällen lix. Juste det glömde jag Sarah hade migrän så hon kunde inte följa med till kåren men följde mig til tunneln och när vi står där Kommer Dennis och utbrister det där ser suspekt ut det måste vi fota vi ser väldigt frågande ut och han förklarar att vi ser ut som två ryskahoror när vi står där i tunneln. Den bilden är man numer taggad på på facefuck. Iaf. Var väl mest med Kim under kvällen det var trevligt sjukt länge sen man träffade honom plus att han slutar nu :( Så vart det lite Oseriöst med stort O dansande som vanligt. Så var det efterfest på kvarters och det var väl rätt lugnt jag och kim låg och halvsov på en bänk som de lodisar vi egentligen är. Så gick vi in i sväng stoffe posade med en däckad kille Kim gick runt och bar på mig. Vad är det med mina vänner och bära mig på fyllan haha. Sen var Jesper as full så vi gick upp till mig och käkade ssen var det bedtime. Igår var Jesper här en sväng och pratade lite innan han köpte bakispizza. Ja juste glömde juj berätta om firmafesten. Som för övrigt var sjukt bra. Mat på kåren och sen lekar vi fick fyra ord att göra en sketch utav det var sjukt kul. Sen var det kareoke och tequilarace som gällde :P usch vad jag älskar tequila. Sen var det efterfest hos martin och för mig Magnus simon och per så var det efter efterfest hos Simon. Nicenice men nu blir det at plugga lite om ett par timmar ska jag magnus och Sarah till dollars och sen handla mat. Fick ju pengar idag ;) Så kommer man ju hem inom en väldigt snar framtid. och om 18 dagar ligger jag på en strand i dominkanske republiken oh yes!!!!!!!! Men först TENTA! Pluggpluggpluggpluggplugg

Kommentarer
Postat av: juliae

SKRIV BLOGG !

2009-05-27 @ 22:13:21
URL: http://jejej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0