Fullt upp.

Förlåt för en helt värdelös update menjag har varit rätt stressad. Kan ju redogöra för mina närmaste två veckor

Idag:
Möte 09.00 Med gruppen för att skriva klart diverse rapporter.
Komma hem.
Skriva rapport.

Onsdag
Brainstorma Idéer
Redigera reklamannonser
17.00 Phösarmöte
19.00 Barlagsfest aka Firmafest

Torsdag
9.00 Vara på Ridklubben för att hjälpa Sarah med hennes sportreferat
därefter redigering om jag inte blir klar dagen innan.

Fredag
Ledig!
utgång?

Lördag
Städa
Tentaplugg
Kåren?

Söndag
Tentaplugg

Måndag
Lektion mellan 10.15 och 14.30
Därefter tentaplugg

Tisdag
Tentaplugg
Phösarfotografering?

Onsdag
Tentaplugg
Phösarfotografering?

Torsdag
Tentaplugg

Fredag
Redovisning
Mellan 9-15

Lördag
Tentaplugg

Söndag
Tentastress
Tentapanik
ÅNGEST! För att jag antagligen gjort annat ist för att plugga.

Då kanske ni förstår att det är svårt att hinna med. Julaj har ju varit på mig med att jag är rätt kass på det där med uppdatering men då blir det ett långt jätte tråkigt inlägg ist bättre så? ;)

Respect to the man in the ice cream van! Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0