Städdag.

Idag har jag städdag. Eller ja dag och dag det blir nog natt. Imorgon åker jag ju hem till tälje igen. Har lite blandade känslor. Kommer bli konstigt att inte träffa alla här uppe på 100 år kommer skna så många. Men samtidigt finns det så många där hemma som jag saknar.

Igår var jag på havsbadet med alla från HillBillyfesten. Det var kul så länge det varade iaf med vattenkrig osv. På kvällen var jag först hos Stoffe och pratade lite sen blev det att hålla Jesper sällskap när han städade och sen såg Stoffe till att jag såg Finding neverland. Riktigt bra film faktiskt. Så satt vi och pratade om allt möjligt och bokade upp varje söndag till hösten som Movienight. haha :P Kommer bli fett bra.

Idag städar jag och sen ska jag förbi Sarah med lite Strepsils för hon är sjuk och jag har kvar några sen jag var sjuk sist så jag bidrar till hennes förfrisknande (är det ens ett ord?). Sen är det Phösarfest ikväll det kommer bli super kul. Träffa alla andra Phösare både nya och gamla. Käka och ha möte och bara ha det allmänt trevligt. Sen blir det upp och packa och städa lite till. Känner att jag varit lite duktig för mitt badrum är fan fint nu har tömt badrumsskåp och rensat avloppet i duschen osv. Det blir ganska äckligt förövrigt. Usch.

Men nej nu är det bara en timme kvar tills Phösarfesten så det börjar bli dags att gå till Karin för att låna deras damsugare min har nämligen slut på dammsugarpåsar. Varför finns det inte dammsugare med en oändligt storpåse som aldrig tar slut för? Suck. Menmen slänger upp en kul bild på mig och Stoff iaf.



Och en på mig och BJ



I'm gonna miss you guys like crazy.

Talk to you tomorrow.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: juliae

du liknar djungeldjuret hugo på första bilden. vi ses imorn, älskar dig!

2009-06-02 @ 18:03:30
URL: http://jejej.blogg.se/
Postat av: Sarah

du kan ju hälsa de där två att de skulle vunnit musikvideogrejen :o vad ska jag nu skryta om? "jag har fått 2000 myggbett"? NOT VERY IMPONERANDE! ;P

2009-06-02 @ 22:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0