Slöddertälje

Nu är man tillbaka i telge igen. Verkar inte hänt så mycket medan man varit borta. I onsdas fyllde syster år så vi var ute och käkade kinamat tror det var mjölk i maten för jag ådde så satans piss när jag kom hem till dan. Menmen iblnd får man väl offra sig. Var iaf en trevlig kväll Larsa skämta med sevitrsen men jag tror inte riktigt att hon fattade haha :P

Igår var jag hemma hos Dan och sov ut hela dagen kände att jag verkligen behövde det. Det var så skönt. Btw igår kom jag ju på att jag glömt mitt pass i Piteå mitt PASS!!!!!!! hur fan kan man vara så korkad men det är lungan Karin skulle posta det idag så det kommer i början på nästa vecka. Åker ju till dominikanska nästa vecka kommer bli så skönt! =)

Menmen Idag tar Anna studenten så ska ner på Maren och se när hon springer ut och sen blir det väl lite fika inna jag drar till Dan och på Lördag sk jag och Dan åka till Skärholmen en sväng för han åker ju till Rhodos Men nu påminnde Julia mig om att vi ska fira mig Julia och Lasse på lördag så det suger ju. =/ Måste lösa detta lite mindre problem :P Menmen det fixar sig alltid.

Men nu ska jag och Julia kolla på film jag ska tvinga henne att titta på Pretty Woman.

Wish me luck

Over and out bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0