Sjukt trevligt

har jag haft det här hemma. I onsdags firade vi min lillasyster med Kinamat mums. Efter det så var jag och Dan på bio och såg änglar och demoner jag vart lite besviken faktiskt tror jag hade lite för höga förväntningar kanske =/

Sen på Torsdagen var det dags för min lilla Pyttan att ta studenten så var där och åt och hade trevligt. Hon fick blandannat en cykl och en provdocka. Efter det så drog jag hem för jag mådde inte så bra sen kom Dan och så låg i och tittade på film hela kvällen. myys.

På fredagen var jag och Dan bara hemma och tog det lugnt så på lördagen hade vi släktkalas för att jag Lasse och Julia har fyllt/fyller år. Jag fick pengar blommor och super fina glas. =) Efter det så gick jag och min lilla pytta Anna ut på stanleys träffade Chili och hade trevligt eller ja Richard man får tydligen inte kalla honom för Chili längre :P Och Anna fick ragg :P Sen var det hem och sova.

I söndags var jag med Jenny och Toni och satt och ara tog det lugnt. Innan var jag på Bio med Julia och såg Natt på museet 2 var väl helt okej. Igår var jag med Jenny och Toni igen käkade Tacos och spelade GuitarHero skojjskojj.

Idag var jag och tog en Latte med LinaLV på Milano pratade om det mesta som vanligt. Sen hem och titta på lite film och sen ner för att möta Anna och äta lite och sen hem igen och slappa.

Imorgon blir det tvätta för att sedan dra till Vagnhärad. Ska hem till Vick och Rikard. Mysigt att träffa bror min.

Dan ringde mig idag. Så Söt. Ringa sin flickvän när han är på Rhodos  det var riktigt uppskattat han skulle ringa imorgon också sa han =) Men nu ska jag vara socia med min syster igen.


TTYS - Talk to you soon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0