Kvällen.

Mitt städande is going nowhere. Men any how. Innan någon påpekar att det är för att jag sitter här så kan jag ju tala om att jag måste bli lite varm innan jag fortsätter jag fryser som ett as. Phösarnötet var super. =D Kommer bli ett super bra NolleP.

Tänkte lägga upp bilder från ravet i lördags.



Carl, Erik och Simon i bilen på väg till Luleå.



Magnus kör bil.



Erik är pepp



Erik och Simon



Carl och Erik



Magnus och Jag



Allt är inte som det ser ut



Magnus Carl och Erik



Magnus Erik  och Carl



Simon Carl och Erik efter en kanonkväll



Simon Carl och Erik



Jag på väg hem



Magnus Erik och jag på taket i morgonsolen



Magnus Erik och Jag
 

Film på oss när Simon giggar Men åter till städandet

Kommentarer
Postat av: juliae

vilka fula gubbar du umgås med.

2009-06-03 @ 12:08:23
URL: http://jejej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0