Dominikanska

Hejhej

Nu sitter man har i dominikanske republiken. Kom hit i fredags. Har ar det cirkus 40 grader och sol hela tiden underbart! =) Maten har ar as god. Och vi bor 50 meter ifran stranden. Mamma kollade upp det dar ocean world och det ska tydligen bara vara skit. Man fick tydligen knappt nudda delfinerna eler hajarna. Suck sa nu ska vi inte aka dit jag som sag fram emot det.. =( Menmen forsta baddagen sag jag en rocka iaf och det vimlar av krabbor och odlor jag har sakert typ tusen bilder far visa nar jag kommer hem. Imorgon ska vi aka ut pa aventyr och kolla in 28 olika vattenfall och hoppa ifran ett tror jag att det var. Lar nog bli en del bilder dar med.

Sa finns det sana dar jobbiga manniskor som jobbar har ocksa. En utav dom Rambo ar sa sjukt klangig. Suck idag nar jag lag och laste kom han och lyfte upp mig och slangde mig i poolen. Sen snodde han min bok som egentligen ar mammas och skrev I love you och sin msn. Suck jag bara garvade nar jag berattade att det var mammas bok han vart lite radd och sprang ivag hahaha =P

Langa promenader pa stranden gratis dricka i baren och vattengympa och typ fruktansvart mycket och god mat slar liksom ut varandra fast jag tror att maten vager ovar undra om jag behover tva saten pa flyget hem. For det behovde snubben som satt brevid mig pa vagen hit int for att han var tjock eller sa men for att han sag ut som hulken och hans armar fick liksom inte plats pa ett sate sa dar fick jag sitta inklamd mellan morsan och hulken i 10 timmar pa ett flyg. Fattar ni att jag inte sov?

Nae men nasta vecka blir jag 20 och sen ska vi aven aka till paradise island och simma vid ngt rev ser as fint ut pa bilderna men et gjorde ocean world ocksa. Men Nej nu borjar det bli lite svettigt har pa fredag aker vi in till stan och shoppar men nu blir det ett dopp i havet.

Saknar och alskar er! <3

Kommentarer
Postat av: linda

tycker att du kan ta och packa ner julia i ett paket och skicka hem henne till mig, jag håller på och dör av saknad =(

2009-06-26 @ 20:50:05
URL: http://liindahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0