Snart Piteå igen

Snart är det dags att sätta sig i LjudeMagnus bil och ta sig upp till Pite igen. Blandade känslor kring det där. Längtar till vännerna och framför allt till NolleP det här kommer bli den bästa Ltu nånsin sett ;) Idag har jag tvättat som en tock och lyckats hälla tvättmedel över hela golvet i tvättstugan. så nu är det halt som fan på golvet hoppas ingen tant ramlar och bryter lårbenshalsen eller ngt,  Dan kom och hjälpte mig lite också kommer sakna honom som en galning. Usch känns så konstigt att åka upp igen.

Dessutom är mina Phösar brillor borta jag hittar dom inte nånstans har rotat igenom hela mitt rum. Har en svag känsla utav att dom ligger hemma hos Dan men han hittar dom inte får väl åka dit själv imorgon och leta om inte annat.  Ska iaf bli skönt att få komma upp. Få sy sin mantel =) Turkos med glitter luva tror jag det blir. vore liksom rätt läckert ;)


Ska fixa min blogg design när jag kommer upp också Sarah får hjälpa migför jag är rätt värdelös på sånt :P


Men nej nu skaq jag fortsätta titta på the Liberian eller vad den nu heter. Sen blir det lite städa och packa så jag kan spendera kvällen med Dan imorgon och ta det lugnt innan jag ska åka.


See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0