Så där ja duktigt Sandra

Japp ni läste rätt jag har varit duktig och nästan packat klart ja nästan för vissa saker måste packas imorrn. Det absoult sista så imorn blir det att gå upp tidigt packa sista fixa till sig så man kan se lite respektabel ut och sen blir det dammsuga och ställa tillbaka sängen. För sen blir det road trip med Mangnus till Piteå och NolleP Är så jäkla Pepp! =)
Undra vad jag ska sysselsätta mig med de närmaste timmarna. Sitter och väntar på att Dan ska sluta jobbet och komma hem till mig.. :/ Blir ju sista kvällen tillsammans idag =(

Hoppas Magnus har tagit bilmodell större för jag sa att jag bara behövde ha en väska med mig. Det blir En resväska modell jumbo en resväska modell mindre En gigantisk handväska och en liten. En påse skor, en påse pryttel och möjligtvis en till. Ops... Hoppas som sagt han har en gigantisk bil :S Vet inte vad jag ska lämna hemma annars! Panik! :P
Äh det löser sig. Jag får mosa lite eller typ sitta på grejjer eller ngt kanske inte så kul i 10 timmar men vad gör man inte för sina älskade skor! ;)

Längtar upp till min data och mina högtalare så att jag kan sitta och lyssna på riktigt hög musik! =) Vi har fått en nyinflyttad i våran trapp också nån som ska börja musik hoppas det är någon sköning annars kommer han få stå ut med mitt och josefs musikpumpande dygnet runt ändå :P Vet inte ens vilken lägenhet han bor i men vi är liksom 4 phösare i våran trapp 2 på övervåningen och 2 på nedervåningen. vilket betyder att det bara är 6 lägenheter kvar och jag vet att 4 utav dom är upptagna så kan ju bara vara på 2 ställen :P men tror att han bor på nedervåningen stackaren :P


Shit vad länge sen det var jag skrev ett sånt här långt blogginglägg. :P Det var ju trevligt. Lär bli oftare nu under NolleP Ska försöka ha med mig kameran och fota lite och slänga upp bilder varje dag det blir nog rätt najsigt ;) Ska ju även ha folk som filmar under detta NolleP. Det tror jag kommer att uppskattas jätte mycket =) 

Men nej om man skulle ta en cigg på det och sen en sista vända i rummet innan man sätter på en liten film ;)

TTYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0