Gårdagen

Gårdagen var minst sagt interesant. Först förfest hos Dani och Karin. Med Leka Carl Simon Andereas Anders David Angelica Malin och Josefine. Trevligt var det även om jag inte haft det trevligt tidigare på kvällen. Sen drog vi till kåren. Ovanligt dött för en löningspub måste jag säga. Synd. Så var det hem till Karin på efterfest och sen gick jag och Dani ner till Josef och pratade och rökte vattenpipa ett tag det var mysigt. Så jag och dani kom ju hem runt 8 imorse. haha. Men kul var det..

Idag har jag bara legat hemma inte orkat göra någonting eller jo jag var hos jesper ett par timmar jag behövde lite uppmuntran kände jag,, och det där med att få mig glad det är Jesper en fena på. Men iaf nu har jag bara suttit hemmma och tittat på film själv. Ganska skönt att få vara själv ibland faktiskt.

Men jag tror jag ska nörda lite. See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0