Fantasilösa söndagar

Kommer egentligen inte på ngt kul att skriva om.. Jesper kommer väl hit om en timma eller ngt. Det blir fläskytterfilé med pomme och bea. Men om inte Jespe3r vill springa hinderbana för att komma in i köket så måste jag städa först. Mest plocka kläder tror till och med det ligger kläder under köksbordet.. Hur lyckas jag? Sen är det kattsand i hela lägenheten suck. Måste dammsuga och torka golven. Frigolit också Tiiiiiiiiiiira! Hon river på lite frigolit som ligger på golvet och bu är det frigolit bilder över hela golvet ni kan få se hur oskyldig hon ser ut.





Min svarta skönhet



Närbild.. Hon är bra go när hon inte ser till att det är kattsand i hela lägenheten och frigolit för den delen.

Jag har ju köpt en ny dator sitter inte på min bärbara längre utan min nya skönhet ser ut såhär:



Min fina skärm som är typ likastor som nästan tre a4 love it!

Men nej back to the cleaning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0