Söndag

Ja vad har man gjort idag då..

Jag har varit med Jesper en snabbis snackat lite skit..
Pluggat som ett djur, still do. Men jag har paus nu :P
Jag har faktiskt bara ett kapitel kvar så det är inte så farligt..
Käkat makaroner och köttbullar med flickorna och se varit hemma och myst med tira.

Har försökt hitta en lämplig försäkring till min svarta lilla Panther..
Det är inte lätt kan jag ju lova.. Men men tänkte försöka fixa det imorgon..
Hon gör ju skäl för namnet svarta faran iaf idag är ma inte fått plugg ifred nånting.
Iaf inte utan en katt som ligger i boken, biter på boken, naffsar en i fingrarna, gnager på datorn,
eller min personliga favorit lägger sig i ansiktet på en och gnager på ens öron. Mycket mysigt må jag säga.
Att ha ner alla mattes pennor och post-it lappar är en annan favorit. Men nu är hon tydlige helt slutkörd och ligger här bredvid mig och sover.

Men boken vi läser är ganska lärorik tror jg ska ta med de till mamma så ka hon läsa de tror faktiskt det kan vara bra för en fritidspedagog att läsa de här boken. Den hadlar om människors mentala grundmönster och hur vi fungerar och handlar på olika sätt utifrån våra grudmönster.. Lite svårt att förklara såhär kaske me mycket intresant i vilket fall boke heter Boke om Human Dynamics för den som är intereserad. Menmen ett kapitel kvar och det är det om det fysisk-mentala grundmönstret. 'Astrid Lindgren var tydligen det..

Wish me Luck! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0