Skilsmässogräl


Kom precis hem. Har varit ute och gått i mörkret och snön med Leka. Pratade om allt mellan himel och jord och bara myste där i mörkret. Sen traskade vi hem och hämtade Cola och så hemtill leka för att spela lite Tecken 5 Slutade med att jag var en tjej och leka en kille dom var mitt i ett skilsmässogräl och vi satt och skrek på varandra om vem som skulle habilen och vem som skulle ha barnen. Haha kul var det :P  Sen gick vi över till Resident Evil Leka spelade mest jag tycker inte om när gubbarna kommer :P Så över gick vi till att spela lite sly innan jagh traskade hemmåt.. Vi ska på bio alla fyra på lördag och se Twilight. Ser verkligen fram emot det! =) Nu ligger jag iaf här i sängen med min skinkmacka :P

Mina poäng går idag till:

Leka bara för att hon stod ut med mig till halv tre :P
Jesper för att han varit så omtänksam de senaste dagarna kommit med filmer m.m.
Dan bara för att han är det bästa jag har =)


Men nu blir det lite tv och sen sooooooova
Det är ju fredag imorgon ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

det är fredag idag :P

borde också sova, men vill inte ;S men men

2008-11-21 @ 03:05:52
URL: http://www.metrobloggen.se/Amandalarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0