Nattlig deppterapi

Alla sover antagligen nu så känns lite dumt att ringa någon.. Ligger i sängen och myser med Tira. Hon ligger på mitt huvud :P Hon tycker tydligen om att ligga där. Var hemma från skolan idag haft ont i huvudet och feber tror jag. När man är student har man ingen febertermometer så man får liksom gå lite på känn. Så idag har jag sovit och sovit och sovit. Vaknade till ur koman vid tre och gick till Karin en snabbis.. Så gick jag in och sov ett tag till.. Vid halv sjutiden eller vad det nu var så var Jesper gullig nog att komma över med två filmer till mig har liksom typ kollat igenom alla mina snart alla jespers för den delen också menmen.. Blev inte av att jag kollade på dom ändå men det är en annan femma. Det var gulligt tänkt utav dig jesper. =) Nu ligger jag bara och undrar vad jag gör här egentligen är så totalt omotiverad till allt och imorgon har jag 100 saker att göra.

Klockan 9 ska jag upp och boka tvätt tid. Vid 10 ska jag tvätta och gå till konsum och handla. Sen typ vid ett så är det dags att ringa leka och fråga om hon är redo att dra ner till stan. På stan ska jag boka tatuerings tid! =D Blir nog en nere på vaden ska vara en bit ur en låttext. Har tänkt göra den jätte länge men vi får väl se hur det blir! =)  Sen ska jag hem och börja laga mat jag och Jesper ska äta ihop imorn. Så det blir säkert trevligt sen ska jag nog sätta mig och plugga lite faktiskt. Har både vetandets grund och Gruppsykologi att jobba med. Kommer tillbaka till Södertälyeah på onsdag nästa vecka Jag är nästan fullbokad men om det är någon som vill ses så får ni ringa snart först tillkvarn ;) Näe knske ska slänga på en av jespers filmer att somna till så att man kommer upp imorgon..

Jag och Tira har det iaf bra här uppe med snö och Norrsken. Jag saknar Jenny och Lina som bara den men vi får träffas när jag kommer hem. Och ja Sandra du och jag ska uuuuuuuuut! ;)

FuckYouI'mFromSödertälyeah!


BenandJerry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0