Gårdagen

Igår sov jag väl till typ15 sen lagade jag och jesper jätte god tacos fett nice, ahaaa ;)
Sen gick jag hem till Sarah och mötte Leka, SArah och Karin.. Vi traskade ner på stan för att se Twilight.
Jag har dock inte läst boken men jag tänktee låna den utav leka sen.. Men filmen var iaf jätte bra rekomenderar den verkligen. :) Sen vart det Bismarck med Sarah och Leka :P

Idag har jag sooooooooovit, kommit på att man ska läsa en bok på nästan 200 sidor till imorgon och börjat läsa, samt ätit med tjejerna hemma hos Karin.. Sen är tydligen "The fog" ute igen för så fort dom kommer är det ingen som är hemma det är mörkt på hela ankars.. :P

Men Snart får jag komma hem. =)

Imorn blir det Skola konfliktlösning och konflikthantering och sen bokseminarium och efter det ska jag och leka tvätta och sånt där strunt.. Packa måste vi göra och skriva ut biljetter och massa sånt... Sen så ska jag lämna min Fina Tira här hos Sarah.. =( Kommer sakna henne jätte mycket :(

Men det blir ju bara ett par dagar..

Tisdag: Pizza och film med Dan
Onsdag: Middag med Dan krogen med Jenny
Torsdag: Lina, Dan/Pappa.
Fredag: Myyyyys, Farmor?
Lördag: Stanleys?
Söndag: Mysar dag med Dan, Åka hem... =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0