Världen rämnar

Jaha då ligger man i sängen och funderar på att sova. Jag saknar mina bröder. Hade nästan tänkt åka till dom idag men det sket sig ju eftersom man är en sån jävla toffel och sätter tron till att dom bryr sig. Nej nu ska jag inte överdriva. Ska försöka ta mig tid att åka och jobba lite i butiken på lovet och passa på att träffa carl och johan på en gång. Det var ju ett tag sen nu.. Hade lite kvalitetstid med systeryster idag iaf. Vi gick ut och gick en sväng och det var faktiskt väldigt skönt. Prata ut lite och bara ta det lugnt. Menmen..

På onsdag åker familjen till huset på öland men jag blir nog kvar hemma så man kan plugga lite och försöka reda ut allt mellan mig och Dan känns som att det borde prioriteras. Sen så fyller ju faktiskt min gulleplutt 20 å¨torsdag och jag och hans syster och bror har införskaffat den bästa presenten. Ska fixa den nån dag i veckan..  Sen måste man ju bli av med alla dessa studentbiljetter nu också.. Studentskivan är ju om bara 2 veckor. PANIIIK!! Vad ska jag ha på mig? :S

Men då blir det tequilashots med brudarna! Men ska nog ta det lite lugnare än förra gången :P Vart ju lite mycket i onsdags menmen shit happens :P Ska försöka hitta på ngt med Ricky på lovet också var så länge sen saknar ju min stora lillebror :P Så kanske han kan sova här ett par dagar om han vill så att vi kan umgås ordentligt. Sen blir det ju kanske elmia mässan med Dan och jimmy.

Mycket som händer plus att jag ska läsa klart en bok och skriva en debatt artikel om hedersrelaterat våld. Den ska ligga på lite drygt 2000 ord hur jag nu ska lyckas med det. Men det där löser sig alltid. så ska jag försöka få upp ngt på webbtidningen också för det kan ju vara lite trevligt. www.wendelahebbegymnasiet.sodertalje.se/hebbeWebben

image2
Johan min bebisbror och jag. Här är väl på julafton om jag inte minns helt fel.


image3

Min Bebisbror nummer 2 Carl så himla söt och underbar.

Carl: Sanna du kan inte komma till oss nu
S: Nehe och varför inte det då?
Carl: Det är mörkt ute.

Carl: Sanna, Sanna vet du?
S: Nej vadå?
Carl: Sanna jag älskar dig!

Så underbart jätte söt.


Nej nu väntar jag på ett samtal från Dan. Sen ska jag sova så vi hörs väl imorn.


Morgondagen ser ut såhär:


  • Träffa Leka på Centralen,
  • Åka till skolan och ha betygsamtal med våran projekthandledare för att få vårat betyg
  • Svenska C redovisning om 1900-tals klassiker.
  • Två timmars hål, blir väl spela kort eller ta en fika på stan.
  • Psykologi lektion ska få tillbaka provet på ångest fobier och neuroser
  • Sen ska jag och Leka på möte med Per-erik om att skriva för Avisan.
  • Så ska jag och Lina gå oc gymma.

Men nu ringde Dan, så ska vara lite social. Sen blir det till att sova. Skriver imorn.

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0