STUDENTKLÄNNING!

Jag har jätte ångest.. jag är lite deppad och kan inte sova så tänkte kolla runt efter lite schyssta klänningar. Men jag hittar banne mig ingenting. Jag hittade en designer klänning som var gjord utav ngn nere i malmö ska försöka mig på att sy en egen hade jag tänkt men jag håller er uppdaterade.  kan slänga upp en bild på den vid ett senare tillfälle. Men är det ingen här som känner att det har ngt bra tips på ngnstans där man kan få tag på snygga vita klänningar. Gillar inte den där romantiska stilen som är på så mycket just nu. Jag vill ha en stilren klänning utan axelband. Sen så vill jag ha ngt mer party till kvällen det får gärna vara i någon annan färg och behöver absolut inte vara vit.

alltså den ska vara:  vit, inga axelband, stilren, sluta strax ovanför knäna. nån som kan hitta en sån så vore det kanoners.

Nej nu ska jag lyssna på lite mer musik och försöka varva ner så man kan somna nångång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0