Patetisk Modoit bitterfitta bloggar om allmän skit mitt i natten!

Klockan är kvart i tre och jag kan fortfarande inte get over myself and go to sleep så att säga. Utan sitter fortfarande häör och patetiskt nog tycker synd om mig själv och proppar käften full med hallonmumrikar. Patetiskt patetiskt. Och det som egentligen är ännu mer patetiskt är väl ändå att jag sitter här och bloggar om det? Det böo nästa som en ond cirkel hela skiten om och om igen sitter man här och beklagar sig jag menar vem fan orkar lyssna på det egentligen?

Har suttit och pratat med Dan i lite drygt nån timme och sen smsat lite. Men nu vill jag inte skicka fler sms för han ska upp och jobba om två timmar men då lär ju inte jag ha somnat iaf så det är väl skit samma jag får väl helt enkelt messa honom då ist.


Nu fick sig Thomas en känga också. Jag blir verkligen såndär riktig bitter fitta kärring när jag är ledsen och grinig slår sönder allt i min väg. Moahahaha. Fast det är ju egentligen inte roligt alls. Helt värdelöst när jag tänker efter egentligen. Usch vad livet helt plötsligt saknar mening.

Och vad vad frågar jag mig har egentligen hänt med Modo ? Helt värdelöst vad har hänt med mitt hjärtelag, de som jag hjälpte till att bära fram till sm guld förra året? (Jag har vart modoit sen jag var 6år) Jag menar jag får ju ångest jag kan ju inte ens titta på hockey på tv när de äntligen sänder matchen?

Sen så har jag alltid undrat över en grej.. Varför går jag inte och lägger mig?

Livet står på paus och tjejen har däckat i ett hörn!

Syns när solen gått upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0