Inaktiv satmara

Inaktiv kan man ju som sagt minst säga att jag varit på bloggen. Vad har jag då uppehållit mig med? Inte direkt ett ända piss. Jag har varit hos Dan, sitetr där nu också. En annan anledning till att jag varit lite smått jätte inaktiv är att min data har kapsejsat totalt och man kommer inte in överhuvudtaget. Egentligen borde jag vaar hemma och skriva på mina två tentor men det är inget som jag orkar tänka mer på nu. Känner mig inte motiverad för fem öre. Grejjen är att jag evt att jag kommer ångra att jag inte ägnat mer tid åt det under lovet när jag faktiskt haft tid för det. Men då får jag väl ha min ångest sen då. Religionen är nog inga problem och samhällen får jag ändå inte mer än g på så ad spelar det egentligen för roll? Sitter och tittar på klänningar till studenten just nu och jag hittar ingenting. Vet inte ens vad jag letar efter längre.. :( Men det löser sig säkert som allt annat. Nu har Dan iaf ringt och tjatat på sin chef om att han måste gfå veta om han får ledigt i maj. Vi tänkte ju som sagt ta en vecka till kreta.. Känner att vi behöver det båda två just nu. Bara kunna koppla av och vara bara vi två. Menmen snart kommer Dan hem och då ska vi ner till jimmy och sen hem till mig och köpa hem mat från Rosen och hyra film och tillbringa resten av kvällen i sängen. Nicenice

Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0