Bitterfittan är igång igen

Klockan är 4 och jag kan fortfarande inte sova. Känner mig som en patetisk jävla nolla. Menmen så är det vl ibland. har suttit och fixat lite på desognen fattar fortfarande inte hur man gör allt t.ex hur man får upp en bild som banner ngn som kan tala om det? Så vill jag ändra bakgrundsfärg på den här sido menyn vore väl doigt uppskattat om man fick hjälp med det..

Jaha.. man kanske kan få någon komentar om det man har åstakommit i färgval :P Även om det inte är helt klart.

Men jaja nu ska jag upp om tre timmar det hjälps inte jag ska vara pang snygg imorn så måste upp och fixa håret och sånt.. :/ Ska ju kanske träffa D imorn och then I better look my best so He'll keep me.

Love ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0