Telefonköer

Hur j'ävla underhållande är det egentligen när man försöker få tag på sin bankjävel när de inte för över pengar som dom ska? Jag har nu plats 135 i kön! Hur fan kan det vara så många som ringer samtidigt som mig? Jävla fittidioter!!!!!!!!! Banken alltså jag förde över pengar från en bank till en annan i Torsdags kväll då tycker man att dom borde kommit nu! Men Icke!!!!!! Jävla cepe mongon. Dessutom kostar det ju en satans massa pengar att ringa till dom också! Grejen är att om jag inte får mina pengar innan imorgon så Kommer inte jag att kunna komma hem imorgon för då kan jag inte betala taxin eller för att få på Tira på planet vilket betyder att jag får fira jul och nyår i Piteå fan vad underhållande!!! INTE!!!!! Jag vill hem nu och det vore kul om jag slapp vara plats 65 i kön just nu och typ var framme! Kan inte alla som sitter i kön före mig få slut på sin lunchrast nu och lägga på? Jag har fan varken lust eller ork att sitta i telefon jag har bättre saker för mig typ:



Städa
tvätta
torka golv
dammsuga
diska packa osv

jag gör hellre alla dom tråkiga sakerna än att sitta i en fittig jävla telefonkö för att folk på en jävla bank inte kan göra sitt jobb! FAn min fyraåriga lillebror skulle göra det bättre!!

Usch det här väckte verkligen monstret i mig. Menmen.. Nu är jag arg.. Skriver mer sen!

Arg som ett bi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0