Sova vore bra

Jag ska upp om fem timmar.. Ligger i sängen och kollar på tv shop.. Hatar egentligen tvshop allt känns så fejk. Fejkade smajl och allt känns verkligen inövat Den är såååååååååååååå braaaaaaa jag looooooooooooovar! =) Och så världens största fejk smaj och världens mest uppenbara fejk skratt och världens mest uppenbart blekta tänder. Fantastiskt hur någon kan vilja köpa saker utav någon som är så falsk? Menmen i won't blame that's just not me. Blir nog inget öland över nyår iaf.. Men inget är klart ännu under kan ju faktiskt ske.. Menmen.. Just nu vill jag bara hem men om 28 timmar komer taxin ska bli å skönt att få komma bort här ifrån. Det ända jag kommer sakna är mina och Jespers galna Marshmellows och BJ's upptåg. Vi vet hur man roar sig så att säga.. Men det är bara för att Jesper är så glupsk :P Right BJ ;)

Usch känns så tomt i sängen men man har ju börjat vänja sig så smått. Har ju Tira här iaf.. Hon ligger och snarkar i mitt öra väldigt mysigt måste jag säga.. Men hellre det än att vara själv. Åå det ska bli så ofantligt skönt att få krypa ner i sängen bredvid dan och få en stor kram.. Bara ha någon som ligger och håller om en sådär som bara han kan.. I Can't wait. Miss you to much babe.

På torsdag ska jag vara med Sandra! =) Yeay Sandra vad säger du om en tur upp till storstan och lite julklappsshopping? :)

Saknar min älskling så mycket att det gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0