Shop til u drop

Har precis varit på konsum och handlat.. Handlade åt Jesper också eftersom han är hemma och är sjuk. Så jag tvingade på honom en massa nyttiga saker som Kiwi och Apelsinjuice sånt är bra när man är sjuk har jag hört :P

Men nu blir det duschen. Tira ska badas också så hon är fin när hon kommer till Lina och David imorgon. Sen blir det middag hos Karin och efter det ska jag fika hos Jesper sen blir det städa plugga och packa. Så att jag är redo att åka imorgon! =)

Pratade precis med Dan han var hemma hos Jimmy och tittade på hans nya lägenhet vi ska dit och käka på torsdag. Grekiskkolgrill blir det. Min Favvo!!!! =) Men nu har jag lite brottom om jag ska hinna med allt. Men see ya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0