Lördag/Söndag

Hejsvejs.

Igår var superkul tog dock inga bilde.. :P Menmen det kommer bilder från fredagen sen iaf..Menmen.. Guitarhero hos stoffe var as nice Jag stoffe och Helena spelade och sjöng för fullt :P Efter en stund så kom även jesputten dit krypandes.. Så då var vi hela bandet :P Efter det så drog vi hem till Loffe och drack och snackade skit jag lärde dessutom Dennis dansa Jumpstyle det var riktigt kul :P Jag och Simon dividerade om gamla Scooter låtar däremot koom vi aldrig på vad låten hette usch vilka inbitna fans vi är :P Ja och så drog vi ut och lekte i snön och byggde årets första snögubbe :P Så blev det hem till simon kolla more tidningar och diskutera vilka tjejer som var snygg och inte :P Så de vart väl sängen vid 6 tiden typ.. nice som fan =) Lägger upp bilder senare.. Pluggandet kallar..

Saknar dig så in i bomben Dan men nu kommer jag hem om 3 dagar! =)=)=)=))=)==))


See ya later bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0