Klassificering

Jaha.. Nån har på bloggkoll.se  definerat min blogg som humor? Hrm.. Jag tycker inte jag är direkt humoristisk menmen.. Tycker nu folk att jag är rolig så kul för dom =) I för sig har jag en massa gamla inlägg som kanske är lite roliga.. Bara att läsa i arkivet.. Menmen.. Gillar inte det där med klassificering egentligen.. För från början skulle ju den här bloggen handla om livet som student och det gör den väl till viss del med alla små vardagsproblem man stötter på så som tvättmaskins incidenten igår t.ex. Men jag evt inte riktigt hur man ska klassificera min blogg. Det är helt enkelt bara jag =) Men jagär bra som jag är :P Det är väl i oxh för sig alla =) På sitt sätt :P

Har Tira på magen just nu hon ligger här och myser med mig =) I love it! :P
Men imorgon åker hon hem till Lina kommer sakna henne men jag åker ju såklart dit och hälsar på henne =)
Så får hon träffa sin mamma och pappa också =) Jag evt dessutom att Lina har saknat henne.

Nu är det spikat och klart storstan med SAndra på torsdag om banken fört över pengar då vill säga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0