Känner mig jätte dum.

Helt pltösligt har jag fått en massa kommentarer det känns super kul och så uppdaterar jag inte jag är en dålig människa :P Måste bara berätta en rolig liten historia som utspelade isg imorse..

Jag står i badrummet och fixar till mig inför att gå till skolan. Tira är van vid att sitta på toalett stolen och titta på men någon troligtvis jag hade inte fällt ner locket. Tira glad i hågen tar sats stampar ifrån flyger igenom luften och PLASK! Rätt ner i toalettstolen.. Känner mig lite brutal men jag kunde inte låta bli att skratta hon såg så söt ut när hon förtvivlat försökt komma upp ur toaletten :P Så nu är hon nyduschad och luktar avocado och björnbär. mm yummie :P



Nybadad Tira :P

Tänkte försöka mig på att slänga upp en film sen vet inte riktigt hur man gör men det kommer jag nog underfund med.
Här är lite bilder från i helgen håll till godo.. =)



Jag och Jenny gjorde hallonhoror



Sarah var party :P



Jenny as cute as always



Jag och Sarah :)



Tira sov hos Daniella :P



Karin vill Pussas ;)



Daniella :P



Jenny vill också Pussas



Sarah är trött vid fem på morgonen :P

Ha det bäst nu!

mmmooooooaaaaaaaah

Kommentarer
Postat av: juls

hahaha, snart bliru väl en ensam gammal dam med 37 katter liggandes i toaletten? hahaha, då blir det många att duscha! aja, du fick mig&saara att garva så vi dog ett tag iaf :) puss på dig, saknar dig.

2008-12-12 @ 16:03:51
URL: http://jjules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0