Jag säger då det

Inte fan vet dom vad dom håller på med på Swedbank iaf. När jag ringde sa han att pengarna inte skulle hinakomma tills idag.. Så nu när jag loggade in på mitt konto så hade dom kommit :S Fattar ingenting och tydligen inte han heller. Mupp.
Ligger och tittar på tv.. Ska gå till konsum med sarah om en timme och panta flaskor och handla till maten ikväll. Det blir Fläskfilé och hasselbackspotatis. Gotti :) MEnmen..  Så ska jag köpa Marshmellows.. Ska gå till Jesper och ta en fika sen innan jag går och lägger mig. Varm choklad och marshmellows blir det.. Snacka lite skit innan man åker hem.. Men Jag skriver säkert mer senare..

Hope you love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0