Förlorade vänner..

Det jobbigaste med att flytta såhär långt bort är att man glider ifrån de vänner man har/hade hemma... I somras var det jag Jenny och Lina som gällde och nu pratar vi nästan aldrig längre.. Jag saknar våra krog rundor och våra små fikapauser på stan.. Det är så tråkigt när sånt här händer.. Nu när jag var hemma träffade jag både Lina och Jenny.. Pratade precis med Jenny i telefon och jag saknar att gå ut och gå med henne och Kenzo och prata om allt mellan himel och jord.. Men det kanske är en del av att växa upp att man glider ifrån nåra av sina vänner vare sig man vill eller inte. Men jag vill inte glida ifrån dom jag är nog inte riktigt redo för det ännu.. Så jag hänger nog kvar ett tag till.. Just nu vill jag bara hem.. Jag evt att det är flera av mina vänner dom jag evt att jag kommer att ha kvar efter de här tre åren som behöver mig just nu.. Men Hang in there jag kommer om två veckor.. Det går fortare än vad man tror..

Pratade med Zandrii idag också, det var länge sen det med men jag kommer att träffa henne när jag kommer hem.. Zandra är också en vän jag haaft sen jag var jätte liten vi har varit tajta sen vi var 6 och det är svårt att känna att man glider ifrån sånna vänner men det är även dom man vet att man kommer att ha kvar hur länge man än är ifrån varandra..

Nu tittar jag på 2 and a half men och äter godis mamma och Carina bakat åt mig :) Så jag mår lite bättre..

Saknar er där hemma så det gör ont.. Ni vet vilka ni är..

Kommentarer
Postat av: syster

jag saknar dig.

tkr vi borde hitta på ngt när du kommer hem?

om du har tid?



älskar dig syster

2008-12-11 @ 23:45:06
URL: http://jjules.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Nu ligger årets sista design ute, kika in om du är intresserad av en ny till din blogg :) Välkommen!

2008-12-11 @ 23:52:35
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0