Dedication till Jesper för hans fina hjälp idag.



När jag kom till tvättstugan idag så trodde jag att jag fick maskin nummer ett så jag lastade in alla min grejjer och när jag skulle sätta på maskinen så funkade det inte då kom jag på att jag skulle ha maskin 2 och inte 1 så då gick det inte heller att öppna maskinen. Arg som ett bi så ringer jag till jouren som lovar att komma. Fortfarande arg ringer jag till jesper.

- Jag har låst in min tvätt i tvättmaskinen!!
- Sandra, ser du luckan som sitter längst ner på maskinen?
- Ja :S (och vad i helvete ska jag göra med den då?)
- Bänd upp den.
- Vadå bända upp? Hur fan ska jag göra det?
- Med hemma nyckeln?
- aaaa
- Mm, ser du den där grejen som hänger där?
- aa
- Dra i den.
- Ahaaaaa
- Öppnades luckan?
- Ja =)

Jesper sparade alltså mig en massa pengar idag! =) Hade inte han vetat hur man öppnade luckan så hade jag fått betala typ 3-500 kronor för att jävla jouren ska komma och öppna det åt mig för de kunde ju inte berätta på telefon hur fan man gjorde. Snikna jävlar som ska suga ut pengar ur fattiga studenter usch och fy!!!!!

Menmen ett stort tack till min käre BJ iaf för att han hjälpte mig.

Pratat med Dan jätte länge nu ikväll. Saknar honom jätte mycket men nu ses vi snart! =) Yeeey!
Får väl se vad som händer på onsdag.. Någon som vill gå ut? Nej Sandra inte du du har uppkörning dagen efter. :P

Miss my bitches see you when I get home.

Dan jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: rääääääääääääääääävaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gött mos

2008-12-16 @ 13:55:32
Postat av: Sandra

Men jesp den nörd :P

2008-12-23 @ 16:04:10
URL: http://sacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0