Bitch is not a feature it's a way of life

Har vart i skolan och hämtat mitt kort och leg och nu ligger man här i sängen. På väg till skolan mötte jg Simon och Jesper. Stackars Jesper är jätte hes haha (skadeglad) Man hör inte ett ord av vad han säger :P Sånt tycker jag är kul :P
På torsdag ska jag träffa Sandra förhoppningsvis har hon fått sitt körkort då också hon har teori imorn och uppkörning på torsdag jag håller tummarna för dig Sandra. Men nej dags att kila till konsum och boka en tvätt tid så att man har det gjort.

Trött på det här nu.....................det är kallt som det är ändå här uppe.

Can't wait to get home to be with my bitches.

Love you bitches

Lägger in bilderna när jag kommer hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0