Årets första julklapp

troligtvis den bästa också. Visste att jag skulle få pengar från csn så jag tänkte passa på att betala alla mina äkningar så att aghade det gjort. Och vad möts jag av när jag loggar in på kontot. jo jag har 14.000. 14.000?! tänkte jag hur i helvet gick det till dågår jag in på överföringar och ser att det står 10.000 God Jul. Då är man lycklig. =) Det var typ den bästa presenten jag kunde fått. Man behöver pengar som student och å menar jag mycket pengar! Känner mig helt överlycklig jut nu! Så nu vart det att jag skulle boka en resa hem till pite men det gick såklart inte. menmen dom är telefonisterna måste väl få sova dom också :P Nu ska jag hem till Dan och hämta mina skor sen kommer jag tillbaka hem och då blir det sova och mysa med julaij :P

Hoppas julen börjar lika bra för er som för mig! =D

All my christmas joy to you boys.

*Jag vet att jag kan verka bortskämd. Men hade jag verkligen vart det hade jag inte ängnat ett blogg inlägg åt hur tacksam jag var utan ist åt hur ledsen jag var över att det bara var 10.000 och inte 25.000. =)

Kommentarer
Postat av: juliaaaaahahhahahaha

du fick dom av mig (a)

2008-12-24 @ 01:44:46
URL: http://jjules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0