Äh piss youtube

skit samma försöker fixa filmerna i morgon så får ni se dom då och lite mer bilder från helgen i Södertälje. Åker ju snart hem igen det ska bli väldigt skönt faktiskt.. Saknar Dan som bara den.. Om ni vill kolla de andras bloggar så är lekas theheartbeatofanangel.blogg.se Sarahs blogg är justcontagious.blogg.se Så kan ni ju även läsa vad de andra tjejerna från södertälje har för sig här uppe :)

Jag har börjat följa Xena - krigarprinsessan av någon konstig anledning men jag gillar hennes stil som bara den :P Lack, läder och korsetter precis min stil ;)

Menmen klockan är mycket och egentligen ska jag gå upp om 6 timmar jobbigt det där. :P

Imorgon är det iaf klassfest hos Veronica så det blir säkert roligt.  Så blir det sista festen på Kåren för året Julparty ska bli as kul! =) Se om man kan hitta en liten billig fin klänning på stan imorgon kanske ;) Jaja, nu ska jag sluta komma på anledningar till att vara upp en liten stund till.


Titta vad jag är duktig! =) Kycklingen kryddar jag med vitlök, grillkrydda, aromat och svartpeppar supergott! =)


Jaja sov så gott nu allihopa så skriver jag mer imorn.

Sleep tight and belive I'll be dreaming of you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0