Usch och fy.

Morgonen började inte bra. Igår så var det ju student fest någon ringde securitas så festen förflyttade sig tydligen till nedanför min balkong så man inte kunde somna förens vid tre tiden.

Observera klockan sju ringer det på dörren. Min första tanke. Vad i HELVETE vill Karin såhär tidigt på morgonen. Jag kravlar mig upp ur sänegn drar på mig mjukisarna och sliter upp dörren och fräser fram vad vill du? Då öppnar jag ögonen och ser att utanför min dörr står min ÖverPhösare Elli och bakom min dörr står Phösare Vigge kom på att jag hotat med att slå honom i skallen om han väkte mig såhär tidigt med Gastuta och allt. Men han står iaf där bakom dörren och kikar fram. Elli säger åt mig att klä på mig och vara nere på Kvarters inom två minuter. Tar på mig det som ligger i hallen och tackar gud för att jag inte orkat lägga in tvätten i garderoben ännu. Så springer jag ner för trappen och ut på gården då ska vi helt plötsligt ha morgon gympa. Där står ett helt gäng med TAPPRA nollor som släppat sig upp ur sängen. Sen så kutar vi runt stäcker på oss och hoppar och studsar tills dom tillslut meddelar att vi får gå upp till kåren och käka gratis frukost MUMS.

Iag var jag även så duktig att jag gick på körrepet. Sjukt svår låt vet inte hur vi ska klara av att sjunga den för de andra eleverna på Måndag men det löser sig nog.

Ikväll så har man varit på Kåren Det var riktiga fråga Olle från tv ni vet. Vi fick lägga frågor i en liten låda som han sedan svarade på med hjälp utav en Panel. Nu har jag bara varit hemma. Tagit det lite lugnt och pratat lite med Pappa. Saknar alla er där hemma. Men nu kommer jag ju sanrt ska bli så skönt. Längtar som bara den. För just nu vill jag faktiskt bara hem.. :/



Olle



Panelen bestående utav; Han från Boden kommer aldrig ihåg vad han heter, NakenDanne, PH Kitty och Ph Lina



Big C höll i trådarna och Där är Olle.

Nu blir det nog lite tv och telefon med Dan.. Han kommer ju imorgon! Längtar som bara den.

Imorgonkväll är jag föresten ledig då ska jag tvätta och städa, Sen ska jag upp till skolan och möta Dan. =)
På fredag är det kickoff fest och på lördag ska jag och Dan gå och se den nya Arnfilmen.
Kan inte vänta tills imorn. Om 24 timmar lyfter Dans plan. =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Verkar kul uppe i Pite...Verkar utbildningen bra?



Kram A

2008-08-28 @ 07:44:12
URL: http://ata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0