Norr om polcirkeln..

Känns faktiskt lite som att man bor där.. Norr om polcirkeln alltså.. Det är så himla kallt på nätterna. :/

Vart iaf en mysig kväll med Sarah och Leka.. Melodifestivalspelet, Fokus, kort och vin.. Mysmys.. Och ja man kan ha kul utan sprit.. Tror jag iaf ;) Leka gick hem tidigt.. typ vid tolv eller ngt liknande.. (här i Norrland kollar man inte på klockan, mañana, mañana.) Så då kollade jag och Sarah på Shan Atci det var ju skoj ;).

Karin och Daniella var förbi med två pojkar också vad är det med såna där wayfarers eller vad det heter (BÅDA! killarna hade såna). Dom där extremt fula glasögonen som min moster hade på slutet av 80-talet/början på 90. (förlåt moster, jag är säker på att det var jätte snyggt då). Men seriöst.. Jag menar vad tänker folk med? Först de där gladiatorsandalerna och nu de där förbaskat fula glasögonen?? Här står jag med hakan i backen och förundras av hur lätt folk slits med i modet och helt plötsligt går runt väldigt underliga (läs fula) Kläder och assescoarer. Återigen har jag slagits med häpnad över hur lättpåverkad befolkningen är. Menmen jag ska väl inte säga för mycket snart springer nog jag också runt i Jesussandaler och såna där oerhört fula glasögon. (moster får jag låna dina?)

Nej, imorn blir det till att packa upp sista resväskan och städa lite.. Sen kommer SArah och så ska vi ta en sväng på stan vi brudar från fjollträsk.. Sen vart vi bjudna på middag hos karin.. Så får väl se vad som mer händer under dagen.. Säkert ngt skoj!

Kärlek och respekt! / Sandra.

Men Sanna du måste säga hejdå! / Carl

Hejdå Carl Pusspuss.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0