NolleP

Har ju Haft en riktigt kass uppdatering så tänkte sammanfatta lite kort här vad som har hänt hittills. Lägger även upp alla bilder som tagits i det här inlägget så det blir väl ett långt inlägg nu :P

Onsdag 20/8

Första dagen var händelserik minst sagt. Började med att Phösarna tågade in i Aulan med generalen som läxade upp oss det första hon gjorde. :P Här är en bild på alla phösarna när de stod uppställda.



På kvällen var det dags för mellanstadiedisko.
Bilder ifrån kvällen:



Big C skriker på nollorna



Musik nollor



Min Outfit med en riktig mellanstadiepose:P



Kön utanför kåren



Våran Phösare Fellen



Halva Veronica, Halva Skalman, Sara, och Cicci



Röjj på scenen. Denna dag fick vi i uppdrag att varje klass skulle göra en dans
till en låt och vi avslutade våran dans med att skriva generalen på vara magar :P



Här fick tv-Danne sitt smeknamn NakenDanne

Torsdagen den 21/8 Var det grillkväll på Kvarters



Vigge grillar hamburgare



Anton dricker vin, Martin och Erik ser på och Cicci fotar



GRill och massa Phösare

Fredag 22/8 Rödafesten

Temat var att alla skulle klä sig i rött. Det var blandannat en som klädde ut sig till en baginbox :P
Kul tema iaf och dagens uppdrag var att göra en låte till Phösarna och generalen med en
speciell melodi samt att tillverka ett hjärta som var minst en meter högt.



Sara, Johanna, Erik, Magnus och Johanna



Sara, Johanna, Erik, Magnus och Johanna

Lördagen den 23/8 Piteå Havsbad, After beachparty

Först åkte vi till äventyrsbadet som ligger vid Piteå havsbad. Där efter så var det förfest hos mig mycket röj blev det då vi helt plötsligt var tre klasser i min lilla lägenhet. Käkade frukt och körde en variant på jag har adrig som heter jag har.



Karin nere vid stranden




Havsbadet



Havsbadet



AFTER BEACH!



RÖJJ




Här i Piteå är det alltid röjj på festerna

Söndag 24/8 - Filmkväll

Var ganska sliten efter allt festande så gick efter första filmen men de visade
Death at a funeral
1408
Delerious

Måndag 25/8 - Bordshockey turnering

Först var jag nere med Cicci på stan och handlade en ny dvd, strykjärn, gardiner,
och lite annat små prytel som är bra att ha.
Vi köpte även reflexvästar som vi skrev våra namn och upplevelse på.



Där är de tre borden närmast Globen Till höger Skandinavium och till vänster Kvarnvallen



Hela evenemanget sändes live på radion PiteFM



Såhär kan det gå om man glömmer nollebrickan då får man t.ex straffkeps:P



Våra Phösare Fellen Vigge Och Elli



Phösare Piff som vann förra årets turnering blev intervjuad



Låt Spelet börja



Magnus och Anton från klassen spelar



Magnus från klassen blir "Krönt" av förra årets vinnare Piff

Tisdag 26/8 - Studentfest

Förfest hos Anton i klassen. Sen tyckte jag och Sarah att det var tråkigt så
vi drog till mig och kollade på film.

See ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0