NolleP dag två.

Usch vad bakis jag var imorse. Jag som faktiskt inte drack nånting. Säkert något med luften ;)
Igår gjorde vi våran utomordentliga Dans som var as grym! Dans tävlingar hör till på mellanstadiediskon. AS grym kväll iaf härligt drag alla var på och party har hamnat i en jätte härlig klass så allt är toppen =) Kvällen slutade med att jag fick två plus för att ha visat bra upplevelseanda! =)

Imorse var det morgonmöte sen fick jg och några till från klassen sitta och vänta i en och en halv timme på våran rundtur i bibliioteket.. :/ Där efter var vi skit hungriga så vi drog till Max Jag, Cicci, Ida, Martin och Anton. Gud vad fet jag kände mig men usch vad gott =)

Ikväll är det grillfest i lokalen nedanför min balkong :P Alla nollor ska vara där tror det blir lite mångkamp och sånt blir säkert as roligt. Hoppas på en lika lyckad kväll som igår och gärna med lika många plus. ;) Flest plus vinner ;)

Nu väntar duschen och konsum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0