Kycklingkebab och dagens poäng.

Jag, Sarah och Leka gjorde kycklingkebab till middag och åt hemma hos mig. Eller ja mest Leka. Hon gjorde typ allt. Sarah skar sallad och jag diskade och dukade, resten stog Leka för men det var ju hennes recept. =P

Imorgon börjar skolan och nollningen. Vat inte riktigt vad jag känner inför det.. Nervös vet jag inte om jag kan kalla det känner mig inte så pepp efter allt som hänt senaste tiden men jag tror nog att det hinner ändra sig under morgondagen. Hoppas jag på iaf.

Men nu tror jag nog att jag ska krypa ner i sängen och förtsätta läsa min bok. Har bara lite drygt 100 sidor kvar så den lär ju vara utläst imorgon så då uppdaterar jag er med både det som hänt under dagen och med vad jag tyckte om boken.
Ska nog ringa älskling snart också.. Tänkte snart lägga upp lite bilder på oss fyra tjejer som jag mest pratar om här i bloggen så ni kan få ansikten till namnen.

Dagens poäng!

Vuxenpoängen
går till Leka som skrev en inköpslista för att handla 4 eller om det var fem saker på konsum idag.
Bebispoängen går även den till Leka som envisades med att kryddmåttet var ett teskedsmått trots mina och SArahs protester.
Bästagärningspoängen går till Dan för att han förgyllde min morgon med telefonsamtal och gulliga sms. Älskar dig!

Har valt att den sista kategorin ska vara om någon som förgyllt min dag ist för bästa kompispoäng vilket i och för sig är ungifär samma sak.

Dagenskommentar:
Vi står och pratr om hur sjukt det är att vi ska börja på högskolan nu. Och Sarah fäller en slåenda kommentar som tagen ur hipphipp hora.

Sarah: Asså fatta vi är typ vuxna nu!

*totaltystnad*

Här kommer lite bilder på oss från igår iaf, vi ser ganska slitna ut men det spö regnade hela tiden vi var på stan och det är svårt att se snygg ut på kort då ;)



Karin, min granne även hon bor på 87b det är där det händer. ;)



Sarah, vinnare utav dagens kommentar



Leka, som fick både dagens vuxenpoäng och dagens bebispoäng



Jag, vi har precis ätit klart på Bigboy och ska bege oss till kioskpiraten och ica för att möta Daniella.

Men nej nu hägrar sängen hörs ikväll eller imorgon. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0