Ingen rolig dag..

Har fått lite tråkiga besked idag.. Min mormor gick bort i natt så mår inte så bra just nu.. Har väl ingen lust att skriva överhuvudtaget egentligen.. Något bra är iaf att Dan bokat sina bilijetter så om två veckor så träffas vi igen.. Längtar..
Har inte mått direkt bra på flera dagar nu.. Är väl som sagt hemlängtan..

Idag såg vi hur phösarna höll på att förbereda inför nollningen på onsdag.. Hoppas det blir roliga dagar..

Dags att ställa sig och laga lite mat har ingen lust egentligen, men äta måste man.

Mormor, du är saknad och älskad. Kommer alltid minnas dig! <3

Kommentarer
Postat av: sarah

jag hoppas du kan se det så positivt som möjligt nu, så att du mår bättre snart :/ jag ska iaf göra mitt bästa för att du inte ska få en tråkig stund, jag svär jao! ;D

2008-08-17 @ 19:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0