Hemma på lunch!

Hejhopp.

en mycket intressant morgon. Hade absolut ingen lust att kliva upp ur sängen imorse menmen.. Satt i Aulan och "Rektorn" höll tal och pratade lite. Rätt som det var började dom ropa upp namn som hade "problem" med sin ansökan och intagning så de sprang ut. Sen satte det det igång med musik och Phösarna tågade in bland annat de som hade problem med sin intagning. De ställde upp sig och generalen informerade om vad som gällde. Generalen eskorterade utav adeln. Alla program har varsin öferphösare och två vanliga phösare.

Vi ropades upp och tågade iväg med våra phösare till ett klassrum där vi ropades upp och informerades om nollornas tio budord.

1. Allt under NolleP är frivilligt.
2. Nollor bär ALDRIG solglasögon
3. Inga frågor är dumma frågor.
4. Utanför hemmets trygga vrå måste du alltid bära din Nollebricka.
5. Kung på natten, kung på dagen
6. Varannan vatten.
7. Ge dricks till de som jobbar på kåren det är deras lön.
8. När det gäller mutor däremot, är uppfinningsrikedom viktigare än pengar.
9. Kåren är en mysig plats, så kom dit! Men slåss inte, kramas är så mycket mysigare.
10. Och kom ihåg Phösarna är här för din skull.

Nolle brickor är brickor där det står ens namn vart man kommer ifrån vad man går, hur gammal man är och va man tycker är det bästa som finns ja toog att känna sig älskad.

Jag sarah och leka sitter hos mig och äter korv. Snart ska vi tillbaka till skolan fotograferas och få våra passerkort. Ikväll är det förfest hos Phösarvigge och sen är det fest med temat mellan stadiedisko. Jag citerar öfer Phösare Ellie: Dans tävlingar och tryckare med absolut ingen kroppskontakt! Min andra pfösare heter Fellen. Men nu ska jag äta har fotat massa får väl se om bilderna kommer upp ikväll eller senare beror på hur länge det är fest ikväll.. Hörs iaf med min och lekas outfittar till ikväll. Så får ni något att skratta åt iaf! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0