Hejsanhoppsan

Vaknade på rätt sida idag och känner mig faktiskt ganska glad =)
Älsklings Dan ringde bara för att få prata lite. (gulligt) Så det förgyllde min morgon.. =) Nu är det ju faktiskt bara nio dagar kvar tills han kommer upp. Längtar! Dessutom börjar Nollningen imorgon det kommer bli jätte spännande. Hoppas det händer något roligt. Kameran följer med så att allt dokumenteras. Vet att jag varit dålig på att lägga upp bilder i bloggen men det kommer. Nu ska jag äta frukost, ägg, rostat bröd, juice, fil med havregryn, russin och jordgubbsylt! Mums! =)

Sen ska jag städa lite och fota lägenheten så jag kan lägga upp bilde på det i bloggen.

TheHeartOfHockey
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0