Försäkringskassan och vuxenpoäng...

Sov knappt inatt.. Låg och läse och pratade i telefonen med Dan.. Saknar honom mer och mer för varje dag går.. =( Känns som att jag borde vara hemma nu. Varken syster eller jag mår bra just nu.. Ha egentligen ingen lust alls med NolleP just nu.. Helt opepp. =/

Idag traskade Jag, Leka, Sarah och Karin upp till skolan. Karin skulle lämna några papper.. Sen knallade vi ner till försäkringskassan för att ansöka om bostadsbidrag vilket kommer att ligga på cirka 700 kronor i månaden.. Det kommer att bli sjukt skönt med lite extra pengar.. Sen vart det en tripp till bigboy för mat.. Jätte goda hamburgare faktiskt.! Dom kan i Norrland också ;) Tänkte lägga upp lite bilder här snart på hur det ser ut i lägenhetn och sådär, men har ingen större lust idag faktiskt.. Känner mig bara jätte deppig.

Juste, jag och Sarah begav oss till Leka för lite film tittande också.. Mycket trevligt.. Our Fathers såg vi. Lite väl lång kanske men faktiskt sevärd. Handlar om skandalen i den katolska kyrkan den om prästerna som våldtog små barn. Det hände ju för inte så länge sen så den var faktiskt intresant. Men nu ska jag nog ställa mig och göra lite chokladpudding och krypa ner i min säng med en bra bok (En eskortflickas Äventyr och öden) Den är faktiskt mycket bättre än jag trodde kan knappt lägga den ifrån mig.. Men först ska jag ringa till Dan, som jag saknar något oerhört just nu.. Älskar dig, Du är mitt allt.

See you later suckers

Uppdatering..

Jag ska börja med ngt nytt i bloggen.

Dagens vuxenpoäng, dagens Babeispoäng, och dagens Kompispoäng

Vuxenpoängen går till oss alla tre som faktiskt gick till försäkringskassan i spöregn för att fixa bidrag. Leka får en stjärna i kanten för att hon undrade om hon glömt stänga av kaffekokaren.

Bebispoängen går till mig som skrek för att jag var tvungen att gå i en vattenpöl det var dessutom ett riktigt fjortis skrik. *pinsamt*. Jag hade ju bara kunnat gå runt. (dunkar huvudet i tangentbordet).

Kompispoängen går till Leka som igår kom över bara för att se till att jag åt något nu när jag är deppig. Love you honey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0