Bostadsnoja

Pratade med Karin om hon hade kommit in på skolan i piteå. Det hade hon! Det som var ännu bättre var att hon bor i samma hus som mig och samma våning som mig vadå granne party :P

Ikväll ska jag och Lina gå ut för en riktig fylla.. Känner verkligen att jag behöver en efter ikväll och de senaste dagarna. Menmen.., Det ska bli fett skönt.. Behöver få tänka på lite annat ett tag :P Nej men det blir väl lite prat och ett par öl.

Länge sen jag träfade lina dessutom ska bara bli trevligt att gå ut en stund och nu slutar hon ju faktiskt jobbet så nu börjar jag få brottom

På tisdag ska jag träffa min älsklingsbror också han vart lite chokad när han hörde om flytten. Men nu ska vi iaf ses.. har inte träffat honom sen jag tog studenten..

Det är inte lätt när känslorna börjar svalna och fattar eld igen som en annan bergochdalbana.

Allmylove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0