Ännu en dag i Norrland

Sådär.. Nu har man ätit och packat upp lite. Karin och Daniella var här en sväng igen Karin min fantastiskt talangfulla granne hjälpte mig att fixa så att studiebidraget kommer till den 25. Så nu var det klart! ;)

Längtar efter mina vänner. Det är nog det värsta med at plugga så här långt hemifrån.. Menmen.. Jag kommer ju hem snart igen om tre år nu räknas som snart.. :/

Har pratat lite med Dan idag också om när han ska resa upp han kommer upp senast den 29 ska bli jätte skönt..

Saknar alla där nere! Speciellt Lina och Jenny. <3

Men nu ska jag ringa och be Sarah och Leka att Jalla sig lite på äkta Södertälje slang :P Får ju inte tappa dialekten här uppe då riskerar man ju att låte efterbliven när man kommer hem ;)

All min kärlek till dig vännen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0