Ångest

Var hos Karin igår och åt.. Jättegott blev det iaf. Både jag och leka var trötta och lite halvdeppiga. Antar att hemlängtan och ångesten börjar komma krypandes. De hjälper ju inte heller att ögonen tycks ha etsat fast sista gången jag och Dan sov tsm.. Jag ser bara hur han ligger brevid mig och sover och att han inte kommer göra det inatt eller nästa natt eller nästa..

Menmen.. Idag har jag fått vuxenpoäng.. för damdadadada jag har torkat ur kylen! =) juicen läckte :P Till frukost åt jag filmjölk, havregryn, russin och Jordgubbssylt. Mums.

Får väl se vad som händer ikväll då.. Jag Sarah och Leka hittar säkert på ngt roligt.. Känner mig lite ensam jjust nu.. Men det löser sig.. Saknar lina och jenny.. Men framför allt saknar jag Dan..  :( Mår jätte dåligt över det här.. Hoppas du förstår det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0